#wedgie

vine by Paige Ginn
Paige Ginn Paige Ginn

18d

How to ruin a sexy moment #wedgie

Oceanside Beach
vine by PrettyAndAngry
PrettyAndAngry PrettyAndAngry

35d

My underwear is so far up my butt it's giving me a calorie count of my intake today. OMG. #sendhelp #wedgie #cleavage

Loading...
vine by Jason Sandor
Jason Sandor Jason Sandor

82d

thinking back to old memories and wishing you could change the past :/ #fail #past #wedgie #prank #comedy #pain

vine by Vine Dude
Vine Dude Vine Dude

136d

She has a wedgie #wedgie #silly #SistersBeLike

vine by lizzyroo
lizzyroo lizzyroo

159d

Super Wedgie! #pootersmiles #lol #wedgie Shannon Johnson

vine by FOXADHD
FOXADHD FOXADHD

166d

#SEXY #WEDGIE

vine by Stephanie Romano
Stephanie Romano Stephanie Romano

213d

I call this "Selfies and a Winning Pick". #Wedgie #TOTESRELATABLE #selfie #BabysittingProbs

vine by CHRIS DUNCAN
CHRIS DUNCAN CHRIS DUNCAN

224d

"Bad grandpa" #lol #lmfao #hilarious #haha #wedgie #johnnyknoxville #mtv #spikejones #loveit ! #badgrandpa

Casa de Grandpa
vine by The Queen Angel
The Queen Angel The Queen Angel

252d

Do it for the vine! #Hilarious #funny #vine #wedgie #walmart

vine by Savi ward
Savi ward Savi ward

265d

Wedgie time part 2! #Comedy #wedgie #sleeping #laugh #funny 😂

vine by Whitney Morgan
Whitney Morgan Whitney Morgan

270d

Top selling #wedgie #fetish clip on www.clips4sale.com/32800

vine by Cece
Cece Cece

294d

If i can't do it w/ regular undies how TF do chicks w/ the stringy ones handle it?!😂 smh #tmi #walking #wedgie #THONGS #icant #random #wtf

vine by Savi ward
Savi ward Savi ward

306d

Wedgie time!! 😂😂 #comedy #wedgie #little sis #funny

vine by Rachael Chaves
Rachael Chaves Rachael Chaves

312d

Miley's Costume designer contemplates her outfit for the MTV EMAs. #miley #wedgie #rachaelchaves

vine by Sorority Girl Sally
Sorority Girl Sally Sorority Girl Sally

315d

Girls and clothes (Just girly things) #sorority #girls #fashion #comedy #tight #pants #shirt #wedgie #justgirlythings #white #outfit #girls

vine by Kearstin
Kearstin Kearstin

316d

Thank Hera for #wonderwedgies #wrestling #wonderwoman #bratgirl #wedgie #ass #pantyhose #bootyaction #bootyshake #hot #fetish #smuttymoney

vine by Amber!
Amber! Amber!

340d

#wedgie

vine by MhWaTheGroup
MhWaTheGroup MhWaTheGroup

348d

#parentsbelike no air nigga #wetbootyass #wedgie #doitfordaavine

vine by Alyssa McClain
Alyssa McClain Alyssa McClain

350d

This skirt is too damn tight. #wedgie #workproblems #lunchbreak #tightskirtprobs